Terug

  • Voor 23:45 besteld is morgen in huis*
  • Gratis verzending v.a. €100
  • Retourneren binnen 14 dagen

Retourneren

Ben je niet tevreden over de bestelling die je hebt ontvangen? Of heb je een defect artikel ontvangen? Dat lossen wij natuurlijk netjes op!

Wat moet je vermelden?

  1. Vergeet niet bij de adresgegevens 't.a.v. Get Sales' te vermelden.
  2. Vergeet niet bij je retour een begeleidend schrijven mee te sturen met daarin het ordernummer en wat je met de bestelling wilt doen: een artikel ruilen of geld terug.

Wij kunnen je retour niet verwerken..

  1. Als er gebruikersschade zichtbaar is. Dit geldt voor zowel het product zelf (rol deze netjes op) alsmede de verpakking. Verpak het pakket daarom altijd in een plastic zak om product- en assemblage schade te voorkomen.
  2. Als het een op-maat product betreft. Deze worden op verzoek van de koper gemaakt en kunnen vanwege de klantspecifiekheid niet meer worden geretourneerd.

 

Retouradres

T.n.v. Get Sales

Torenallee 20

5617 BC Eindhoven

 

Let op! De kosten van een retourzending zijn altijd voor de koper. Creditbetalingen worden binnen 14 dagen uitgevoerd, je ontvangt hier per mail een bevestiging van. Retourzendingen zijn altijd op eigen risico, ook wanneer er problemen ontstaan bij de vervoerder. Zorg er altijd voor dat de retourzending voldoende gefrankeerd is.

Retourrecht

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@vliegengordijnencenter.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Producten zijn defect/verkeerd geleverd

Zijn jouw bestelde artikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Lees hieronder de verschillende mogelijkheden voor de oplossing van je probleem:

  1. Neem contact op met onze klantenservice via info@vliegengordijnencenter.nl en geef duidelijk aan om welke producten het gaat, je ordernummer en wat er mankeert.
  2. Wij sturen vervolgens een retourlabel waarmee je de defecte of verkeerd geleverde producten kunt retourneren. Let wel op dat de producten goed verpakt zijn in een enveloppe of doos. Bovenstaande regels zijn nog steeds van toepassing.
  3. Plak het retourlabel op de enveloppe of doos en lever deze in bij een PostNL postkantoor.
  4. Zodra de retourzending is ontvangen zullen we de producten controleren en een eventueel vervangend product naar je toesturen of een credit uitvoeren. Dit mag je uiteraard zelf bepalen!

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box