Producten die op maat worden gemaakt kunnen, m.u.v. fabricagefouten of defecten, niet worden geretourneerd. Indien je dus twijfelt over de kleur van een artikel dan raden we je aan om eerst goed na te denken alvorens je tot bestellen overgaat. Ook voor zakelijke bestellingen geldt dat deze geen recht hebben op het herroepingsrecht. Op onze klant en klare producten gelden de volgende retourvoorwaarden: 

Kant en klaar product niet naar wens?

Je hebt het recht als consument om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product zelf retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten min € 6 verzendkosten van het retour gecrediteerd. De directe kosten van het terugzenden van de goederen, € 6 EUR komen voor uw rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Vraag het retourformulier aan door een mail te sturen naar [email protected]. Je ontvangt van ons dan een verzendlabel naar één van onze retouradressen. Aangezien we vanaf verschillende locaties onze vliegengordijnen versturen, kan het verwerken van je retour langer duren wanneer je deze onaangemeldt naar het verkeerde adres stuurt.

Opmerkingen: 

  • Er is geen gebruikersschade zichtbaar, zowel op het product als op de verpakking.

Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer het retourformulier is ingevuld. Creditbetalingen worden binnen 14 dagen uitgevoerd, je ontvangt hier per mail een bevestiging van.

LET OP!

  • Retour kosten zijn voor eigen rekening (m.u.v. verkeerd geleverd / defecten).
  • Retourzendingen zijn altijd op eigen risico, ook wanneer er problemen ontstaan bij de vervoerder.

Producten zijn defect/verkeerd geleverd

Zijn jouw bestelde artikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Lees hieronder de verschillende mogelijkheden voor de oplossing van je probleem:

  1. Neem contact op met onze klantenservice via [email protected] en geef duidelijk aan om welke producten het gaat en wat er mankeert.
  2. Wij sturen vervolgens een retourformulier waarmee je de defecte of verkeerd geleverde producten kunt retourneren. Let wel op dat de producten goed verpakt zijn in een enveloppe of doos en dat het retourformulier is bijgevoegd.
  3. Lever je pakket in bij een postkantoor bij jou in de buurt.
  4. Zodra de retourzending is ontvangen zullen we de producten controleren en een eventueel vervangend product naar je toesturen of een credit uitvoeren. Dit mag je uiteraard zelf bepalen!
Contactgegevens
    Neem contact op
    Verstuur
    *Verplichte velden