• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Retourneren

Ben je niet tevreden over de bestelling die je hebt ontvangen? Of heb je een defect artikel ontvangen? Dat lossen wij natuurlijk netjes op!

Niet naar wens?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@vliegengordijnencenter.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Let op! Opmerkingen: 

  • Vergeet niet om het ordernummer te vermelden op je retour.
  • Er is geen gebruikersschade zichtbaar, zowel op het product als op de verpakking. Let vooral op bij het PVC Lamellengordijn dat de strengen recht in de doos zitten. Deze kreukelen gemakkelijk en zijn daarna niet meer te verkopen.
  • De op maat gemaakte producten, die op verzoek van de koper worden gemaakt kunnen vanwege de klantspecifiekheid niet meer worden geroutineerd.
  • Gelieve het pakket in te pakken in een plastic zak om product- en assemblage schade te voorkomen.

 

Vliegengordijnencenter.nl

De Huufkes 39

5674 TL Nuenen

 

De kosten van een dergelijke retourzending zijn altijd voor de koper. Creditbetalingen worden binnen 14 dagen uitgevoerd, je ontvangt hier per mail een bevestiging van.

LET OP! Zorg er altijd voor dat de retourzending voldoende gefrankeerd is.

LET OP! Retourzendingen zijn altijd op eigen risico, ook wanneer er problemen ontstaan bij de vervoerder.

Producten zijn defect/verkeerd geleverd

Zijn jouw bestelde artikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Lees hieronder de verschillende mogelijkheden voor de oplossing van je probleem:

  1. Neem contact op met onze klantenservice via info@vliegengordijnencenter.nl en geef duidelijk aan om welke producten het gaat en wat er mankeert.
  2. Wij sturen vervolgens een retourlabel waarmee je de defecte of verkeerd geleverde producten kunt retourneren. Let wel op dat de producten goed verpakt zijn in een enveloppe of doos.
  3. Plak het retourlabel op de enveloppe of doos en lever deze in bij een PostNL postkantoor.
  4. Zodra de retourzending is ontvangen zullen we de producten controleren en een eventueel vervangend product naar je toesturen of een credit uitvoeren. Dit mag je uiteraard zelf bepalen!